Registreren

Rush drummer Neil Peart overleden https://nos.nl/l/2318167

Auteur Topic: We zijn weer thuis!  (gelezen 236 keer)

Wichert

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
We zijn weer thuis!
« Gepost op: januari 24, 2020, 12:49:23 pm »
Al een tijdje geen gebruik kunnen maken van Drum Forum. Was ineens uit de lucht. Ben blij, dat er een nieuw Drum Forum gestart is. (ziet er goed uit) Ik begin dus weer als een newbie.

Cajornt

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: We zijn weer thuis!
« Reactie #1 Gepost op: januari 24, 2020, 07:27:03 pm »
Ja, had exact hetzelfde. Ik had een weekje niet op het drum-forum gekeken, bleek hij ineens uit de lucht te zijn. Voor een langere tijd dagelijks gekeken of hij toevallig weer terug kwam. Maar mocht helaas niet baten.
Ben blij dat er weer een nieuw forum is!

Beheerder

• Administrator
  • Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: januari 25, 2020, 01:49:48 pm »
Graag gedaan mensen.
Zegt het voort zodat ook de andere oud gebruikers van drum-forum de nieuwe plek weten te vinden.  8)

Rene

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: februari 28, 2020, 08:19:46 pm »
Zo, goedenavond. Dacht zal eens kijken of er al iets gaande was met het drumforum en zie hier. Een doorstart ?
Was ineens uit de lucht en dacht dat het eerst aan mijn computer lag.

Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.

Maar kwam er niet aan uit wat het was en kon nergens info vinden. Wat was nu de reden ?

Ieder geval fijn dat er weer een drumforum is. Hoewel het drummen even stil ligt wegens verregaande keyboard band activiteiten.

Op het vorige forum heette ik 67Deadman maar kon gewoon nu mijn eigen naam gebruiken.

Beheerder

• Administrator
  • Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: februari 29, 2020, 02:30:38 pm »
Welkom !! Fijn dat je ons gevonden hebt  :D

Zegt het voort zodat de andere oud gebruikers dit forum ook kunnen vinden.

Reden waarom het vorige forum er ineens mee ophield is voor zover ik kan achterhalen gewoon tijdgebrek waarbij het wel jammer is dat dat dan niet eerder is aangegeven zodat mensen de mogelijkheid hadden om een en ander over te nemen.  ::)
Maar we hebben weer een forum en we hebben in ieder geval de banner van het oude forum kunnen redden  8)